måndag 15 mars 2010

Vilket V fynd!


Helgens fynd må ändå vara denna V bokstav! Den inhandlades i stadens stora blomcentrum vid namn M-blommor för endast 29:90:- det kallar jag billigt! Storleken mindre kostade bara 14:90:-. Riktiga fynd priser må jag säga! De små är fina om man vill skriva ett helt namn tycker jag! De kan både hängas upp eller som jag valt denna, stående! Så skynda fynda ni som bor i stan!


Hoppas ni haft en bra start på veckan!



Så här lycklig blir man av att se på Byggare Bob!


7 kommentarer:

  1. Så gullig han är Valle! och STOR han blivit!

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen ett bra fynd!!! Fint med bokstäver tycker jag, skulle gärna ha några stora, äger ett lite mindre "Vi". Vilken liten sötnos på bilden! :) Ha en bra vecka - kram E

    SvaraRadera
  3. PS. Vad fint ert nya badrum och kök är! DS.

    SvaraRadera
  4. Åh vilket bra tips! M-blommor stod faktiskt på schemat redan innan, så nu ska det letas bokstav också. Jättefina bilder både på söt Valdemar och fint hem. Hoppas allt är bra med er. Kram Hanna

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Vilket fynd! =) Passar ju perfekt hos lille V!
    Hoppas ni får en bra dag i solen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Tack för fina kommentarer! Visst är det ett ortoligt bra fynd!
    Ha en bra dag vänner!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. It´s me again! =) Du, jag måste ju fråga hur högt ert plank & staket på terrassen är? Vi håller på och planerar för fullt, och ert är ju så himla fint!
    Massa kramar igen! =)

    SvaraRadera