torsdag 18 mars 2010


Slask blask, träningsvärk & så lite kuddar



Idag åkte gummistövlarna fram! Välbehövligt! Köpte ett par fleecefodrade Tretorn förra året som jag är riktigt nöjd med! Så det är en fröjd när det är blask ute nu för tiden, för sakta men säkert kommer ju våren också med allt slask! Hörde precis att det varit varmaste dagen på året hittills, se där ja! Nu vänder det!


Hoppas ni haft en bra vecka! Redan mitten på mars månad, tiden går såå fort! Igår kväll var jag på feel good för första gången på kanske fem år, det känns idag kan jag medge! Herregud vilken träningsvärk, gör ont när jag sitter, går, sover jaa vad jag än tar mig till! Kanske borde besöka stället fler gånger med tanke på min träningsvärk!


Dagens inspirationsdos i bilder följer:

Kuddar ifrån Hm Home, gillar den med grafiska tryck! Kuddar kan man aldrig få för mycket av! Det skapar en mysig och hemtrevlig känsla enligt mig!



Fint att blanda Tolix stolarna med den pampiga kristallkronan!

Ha en fin kväll!


Kram

4 kommentarer:

  1. Ha ha! Då är vi verkligen i samma fas på Feelgood. Orkar knappt lyfta kryckorna, och det är 4 dgr sedan jag var där. :-)
    Här har du en till kuddoman! Älskar att handla nya kuddar, inget förvandlar rummet så snabbt, gärna samma färgställning men olika mönster! Förra året hade HM mörkgrå m vita siffror på, hann m att köpa en. Skulle vilja ha en vit snarlik, men ngn sa att Days var väldigt "gulvita", har du sett ngn live?
    Och Tolix.. VARFÖR vill ingen sälja sina Tolix på Blocket för 500 spänn..??? :-)
    Ha en fin helg, kramis!

    SvaraRadera
  2. Hej gumms! Vad duktig du är som tränar!!!
    Men du, du behöver inte ge dig ut o mäta nu! :)
    Tänkte bara om du hade i huvudet ungefär hur högt det va :)jag tyckte det såg så himla bra ut!
    Hoppas att ni får en mysig och skön helg!
    Hälsa din grabbar!
    Stoor kram Anna

    SvaraRadera
  3. Mm My homes bilder är underbara:) funderar med på HMs nya kuddar och några till days:) ha en fab helg, kram Mia <3

    SvaraRadera
  4. Karin - Jag har sett olika kuddar ifrån day´s där de finns en mer benvit färg och en kritvit! Dock mera benvita så de kritvita kanske är svåra att finna!

    Här har ni en som hänger på blocket every day och söker Tolix! Dock utan resultat än :) Och de få jag finner ligger tyvärr dock ej på röding nivå!
    Vi får fortsätta söka och söka!

    Ha en underbar helg alla ni!

    Kram

    SvaraRadera