söndag 28 februari 2010


Jag skrattar ihjäl mig....


åt TV-serien Solsidan!

Helt klart bäst på TV just nu!

Då vi inledde helgen med en minitripp till grannstaden för en välbehövlig och skön avkoppling, med innehavande spabehandling god mat och hotellövernattning, Så missade vi ju avsnittet i fredagskväll! Det första jag gjorde när jag vaknade i morse var att hämta min dator in till sängen och kolla sista avsnittet ifrån fredagen. Tokkul! En riktigt bra start på dagen!

Söndagens aktiviteter har annars innehållit att leka doktor med liten. Igårkväll var vi hos hans kusiner med föräldrar och tittade på melodifestivalen och åt god plockmat, och lilleman han fick en doktorsväska! Lyckan har varit stor, tror vi tagit 100 sprutor och febern lika många gånger på dockan och kaninen idag. Gulligt!
Jag har även köpt hem tulpaner som kan pryda hemmet i veckan så vi dag för dag får känna våren närma sig med stormsteg!


Hoppas ni haft en bra helg!


Doktorsväskan och vaccination på kanin in action


Del av sovrum med favoritbilderna ovanför sängen och ljusrosa nya tulpaner på sängbord

Nu - ugnspannkaka!



Ha en fortsatt skön söndagskväll!


Kram




3 kommentarer:

  1. Jag ser fram emot att leka doktor i helgen som kommer!! =)
    P&K Anna

    SvaraRadera
  2. Har ni någon Ove på gatan?:)

    SvaraRadera
  3. Mickan - nej Tack och Lov har vi inte någon Ove på gatan! :)
    Kram

    SvaraRadera