torsdag 25 februari 2010

GODNATT

Resten av familjen sover och jag ska nog ta och göra dom sällskap! Imorgon är det helg igen, tiden går så fort ellerhur? Har även missat att bokrean började idag, brukar alltid gå på "den rätta" start dagen, men inte i år inte. Jag hinner liksom inte med i tidens tempo! Har gått och tänkt att bokrean, det är lååååång tid kvar tills den är, och så vips va den dagen också kommen!
Jag säger som sonen TACK för idag, och avslutar denna torsdag med ett par härliga kort ifrån gårdagens utelek här hemma!

Vi försökte ta oss till baksidan av huset för att hämta den andra snöskyffeln, men det gick inget vidare, herregud vad snö det var där!




Sweet Dreams

3 kommentarer:

  1. Hej Karin!

    Kul att ha hittat hit till dig! Gillar din blogg!

    Tavlan är ju galet snygg! ;)

    Ha en fin helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Heeej =)
    Kul att följa dig här,fin fint!:)
    Men du..snart en playdate gumms..

    kramisar Mikaela

    SvaraRadera
  3. Maria - Tack för att du gillar bloggen! Kul att höra! Jaa visst är den fin tavlan!
    Hoppas du också haft en bra helg!
    Kram K

    Mikaela - Absolut får vi fixa till en date snart med de små! Jag kollar upp tid i veckan och hör av mig!
    Kram Kram

    SvaraRadera