söndag 2 maj 2010

Kökssoffan har hittat tillbaka

Godagens!

Hoppas ni haft en fin helg med ett lyckat valborgsfirande och en skön ledighet!

Känns som denna helg varit lång, man har hunnit med mycket men känner sig ändå utvilad och laddad inför för en ny vecka!


Min lillasyster har flyttat in i ny lya i helgen (en super duper mysig lägenhet) måste visa bilder därifrån vid senare tillfälle!
I vilket fall fick jag tillbaka denna kökssoffa som hon inte fick plats med längre! Tur för mig, för jag har saknat den!


Den kommer ifrån början ifrån mina föräldrar som köpte den som en furusoffa på sköna 80-talet ifrån IKEA. Jag la beslag på den när jag flyttade hemifrån då den bara "stå ensam" i ett hörn i vår källare. Köpte tyg ifrån marimekko och målade den vit, såklart!
Vips en jättefin och praktisk möbel igen!


Syster fick ta den vid ett tillfälle då vi inte hade plats för den när vi kom till vårt hus!


Jag tycker det är mysigt med kökssoffor! Har som sagt inte plats för den i köket men den får pryda hallen så länge tills ja kommit på ett bra bo i huset för den!


Nu blir det kvällsmat sen väntar humorgala på TV4 med gårdagens ostbågar (smakar godast dagen efter.)


Kram K

1 kommentar:

  1. Älskar också gårdagens ostbågar, chips, godis etc... ;-)
    Kram Jenny

    SvaraRadera