onsdag 19 maj 2010

Källarrensning


Hej på er!

Hoppas ni är kvar, ber om ursäkt för lång bloggfrånvaro! Ibland hinns inte riktigt allt med i livet! Men nu är tempot lugnare och jag har tid och lust att blogga igen!


Trodde vi rensade tillräckligt innan vi flyttade in i villan, men tydligen inte! Nu har det slängts prylar och kläder som aldrig förr och som jag vet att vi aldrig kommer att använda oss av igen! Däremot ska jag lägga ut en antik fin vagga, en sia tavla och ett vinställ ifrån bruka som jag faktiskt inte tycker man bara kan slänga, kanske det finns någon där ute på blocket som vill ha! (Tillbehören i vaggan är ej till salu)

Tjingeling så länge......

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Ååå jag kommer ihåg när ni köpte den vaggan till lille V!! Trådrulle, haha vad rolig du är! Och vilken fantasi du har!! Vart kan man hitta sånna? Hoppas allt är bra med er!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Jag vill bara kolla om det vita vinstället från Bruka fortfarande är till salu?

    MVH Martin

    mail: martin4024@hotmail.com

    SvaraRadera