tisdag 27 april 2010

Utemöbler



Två helt skilda bilder, men ack så tjusiga! Jag gillar båda, fast på två helt olika sätt!





Godförmiddag


Grå april tisdag utanför mitt fönster! Hade hoppats på lika soligt som igår!

Igår eftermiddag tvättade vi av utemöblerna och piffade till det med nya blommor där ute, och vips så är våren extra välkommen trots denna gråa dag!


På tal om just utemöbler, det finns sååå mycket fint på marknaden! Jag skulle gärna vilja ha nya men då det inte är något direkt fel på de vi har finns ingen anledning till att skaffa, jo jag hade gjort det om jag var ekonomisk oberoende iofs. Det är Dyrt med utemöbler!

Ni som känner mig vet att jag tycker om att blanda och vad gäller utemöbler kan jag tycka att det vackraste vitaste antika bord och stolar med kors i ryggen är såå fint och rätt! Jag tycker även att det modernaste trendigaste är så rätt. Det gäller nog bara att bestämma sig för vilket man ska köra på! Eller varför inte blanda? om det går i hop sig! Det är svårt! Det finns som sagt väldigt mycket fint!


Inspirationsbilder följer i en salig blandning:









Ha en Bra dag!



Kram K

1 kommentar:

  1. Ja det är svårt att bestämma sig för vilken stil som ska gälla. Stilmässigt gillar jag mer det moderna men bekvämlighetsmässigt så föredrar jag det lite mer rustika. Speciellt utomhus.

    SvaraRadera