fredag 9 april 2010

Tillbaka!


Eftersom redan påsken passerat och jag inte varit närvarande vid bloggen säger jag Glad Påsk i efterhand till er! Hoppas den varit bra och att påskharen dök upp! Det gjorde den här redan innan vi for på semester! Ledigheten har varit jätte skön! Bestämde innan vi for att jag även skulle lämna dator hemma för att verkligen kunna ha semester! Men nu är jag tillbaka framför tangenterna! Nöjd efter en skön vårvecka i Spanien! Saknar däremot mitt bagage som vi idag fått veta är kvar i Barcelona! Tänk vad jobbigt det blir när man blir utan sånt man tar för givet i vardagen som allt i ens necessär och då menar jag verkligen ALLT! Deo, tandborste, hårborste, hårfön, plattång, smink mm. Tur att vi bor nära ica där en ny uppsättning vardagsnecessär fick inhandlas idag! Och Skönt att de funnit bagaget då man faktiskt vill ha sina egna kläder och prylar tillbaka! Inget stort problem men nog för att reta sig på!

Nu vankas det kalas i helgen för hela slanten! Imorgon blir lilla påskagubben 2 år! Tänk vad tiden går för fort! Så ta vara på varenda härliga minut i livet!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar