torsdag 22 april 2010

Pappelina


Dörrmatta som köksmatta! Jaavisst!
Svängde förbi Interiörhuset Lindholms igår på vägen hem och införskaffade denna lilla matta!


Pappelina kom för en tid sedan med sina populära och helt fantastiska plastmattor i en ny regi, nämligen som dörrmattor! Jag tänker inte att ha denna som en dörrmatta utan som köksmatta. Länge saknat en mindre matta och just i plast att ha framför diskdelen i köket! Denna blir perfa!


För övrigt är Lindholms interiörbutik såå inspirerande! Jag kan gå länge länge där inne och drömma om allt fint!



Givetvis vändbar om man känner för lite förändring!

Hoppas ni haft en bra vecka!

Kram

2 kommentarer:

  1. Vilken fin! Jag skulle gärna ha en lång Pappelina matta framför min diskbänk. Men - jag kan inte bestämma färg! Svart - vit eller blå - vit, det är frågan! :) Vill önska en trevlig helg! Kram E

    SvaraRadera
  2. Tycker det är så snyggt med stjärnor.
    Kram Lotta

    SvaraRadera