måndag 8 mars 2010

Längtan......



till sommaren







Snygg bordsgrill ifrån Eva Solo till sommarkvällarnas grillning


Ljuvligt......
Jag och Valdemar på vättern i somras




Men först ska vi ha vår!
Ni må tycka jag tjatar men idag kände jag faktiskt våren i luften! Solen sken och jag såg gräset!!!! Hörde små fåglar sjunga kvitt kvitt kvitt och jag var nära på att bli nedstänkt av bilar flera gånger!


Japp nu går vi verkligen mot ljusare tider!
Hoppas ni haft en strålande dag!
Ikväll bänkar vi oss, eller Jag i familjen bänkar mig klockan 20.00 framför programstarten av Det Kungliga bröllopet med Ebba von Sydow som programledare

Ha en bra kväll!
Kram

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Vilka sommarbilder! Det ser för härligt ut!!
    Nu längtar vi tills vi kan sitta på er fina terass och grilla och dricka drinkar! =)
    Kram kram

    SvaraRadera