söndag 7 mars 2010

Godmorgon Söndag!



Dricker kaffe, kollar igenom cybervärlden och konstaterar att Nu måste vi ta tag i dagen. Skönt med långa frukoststunder på helgerna!
Igår kväll hade vi besök av kära vänner! Fick denna FINA betongljus kub! Tänker mig den i sommar ute på vårt bord på trädäcket! Det kommer skapa ett härligt sken på bordet när man avnjuter den goda grillade maten! Åh vad jag längtar till sommaren, men nu känns det iallafall att det är vår i luften på G ellerhur? Vi är ju faktiskt inne i vårmånaden Mars!
Flyr hemmet idag för att strukturera upp en hel del måsten inför kommande vecka! Känns trist då jag hellre skulle vilja varit tillsammans med familjen. Men ju tidigare jag tar tag i detta ju tidigare kommer jag hem till eftermiddagen! Lättare att sitta hemma hos föräldrar och planera än att sitta här hemma då man bara kommer på 1000 andra saker att göra och hellre sätter sig ner och bygger lego med liten!
Jaja Nu tar vi tag i det!
Ha en underbart skön söndag!
Jag återkommer till kvällen!
Kram

3 kommentarer:

  1. Tack så hemskt mycket för en super trevlig kväll! Alltid lika roligt att träffa er!
    Hoppas att lille V mår bättre!
    Massa kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Ja härliga söndag:) Köket ser superfint ut på bilderna:) Ha det bra, kram Mia

    SvaraRadera
  3. Anna - Tack själva vännen! Och lilleman mår mycket bättre idag! Skönt så imorgon blir det dagis!
    Kram

    SvaraRadera