söndag 14 februari 2010

Världens finaste hjärta!

Mitt största hjärta är vår Valdemar, älskar dig världens bästa unge! Han har precis själv lärt sig säga "jag älskar dig" och som mamma & pappa är det inte lätt att hålla tårarna tillbaka när han säger det med det finaste leendet! Idag har det varit extra mycket pussar och kramar i vårt hem! Sambo kom hem till lunch och vi har firat alla hjärtans dag med god mat, presenter (jag älskar paket) :) och mys!

Ett fint armband och halsband av min mor&far fick jag också!
A perfect day! Framförallt har vi slappat mycket vilket vi behövde, underbart skönt!

Hoppas ni haft en fin dag!

Snart.... Ny vecka - Nya möjligheter!



1 kommentar:

  1. Vad fin han är Valdemar!!
    Han måste ha ärvt det ifrån sina fina föräldrar!! =)
    Kram Anna

    SvaraRadera